Dossier: Griekenland en de financiële crisis

ChristenUnie berichten over de Griekse crisis

Nieuws met label 'Wonen & Ruimtelijke ordening'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Het woningmarktakkoord in vraag en antwoord

woningbouwstrategiewoensdag 13 februari 2013 14:39 De ChristenUnie heeft samen met D66 en SGP een akkoord gesloten met minister Blok om de woningmarkt weer in beweging te krijgen. Er is nu weer meer duidelijkheid waar iedereen aan toe is. De woningmarktplannen van het kabinet zijn met deze aanpassingen duurzamer, socialer en geven de bouwsector een impuls. Het akkoord in negen vragen en antwoorden. lees verder
Wonen & Ruimtelijke ordening

Slob: woonplannen zijn socialer, duurzamer, en toekomstbestendiger geworden

woningbouwwoensdag 13 februari 2013 10:30 De ChristenUnie heeft belangrijke successen kunnen boeken in het woonakkoord dat de partij samen met D66 en SGP heeft gesloten met het kabinet. Fractieleider Arie Slob: ,,De woningmarkt zit muurvast en de bouwsector ondergaat een grote crisis met 9000 ontslagen per maand. Duidelijkheid in de woningmarkt is het begin van een oplossing. Wij hebben de kabinetsplannen zo aan kunnen passen dat de maatregelen socialer, duurzamer en toekomstbestendiger zijn geworden." lees verder
Arie Slob
Wonen & Ruimtelijke ordening

Rouvoet: geen rekening naar onze kinderen

Formatie_Bos_Balkenende_Rouvoetdonderdag 26 maart 2009 10:32 Vicepremier André Rouvoet onderhandelde de afgelopen weken namens de ChristenUnie over een crisisakkoord. ,,Slikken? De AOW-leeftijd verhogen doen wij ook niet fluitend.'' Dat hij de vliegtaks zou hebben ingeleverd om de 'aanrechtsubsidie' te behouden, dat vindt de ChristenUnie-leider te simpel. lees verder
André Rouvoet