Dossier: Griekenland en de financiële crisis

ChristenUnie berichten over de Griekse crisis

Nieuws met label 'Cynthia Ortega'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

PvdA en ChristenUnie kritisch over deeltijd-WW

woensdag 15 juli 2009 17:00 Regeringspartijen PvdA en ChristenUnie zijn kritisch over de bezuinigingen die minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) voor bijvoorbeeld re-integratiemiddelen en loonkostensubsidies wil invoeren om meer geld vrij te maken voor de deeltijd-WW. Tweede Kamerlid Roos Vermeij van de PvdA en haar ChristenUnie-collega Cynthia Ortega zeiden woensdag dat ze in september met Donner in debat willen gaan over de deeltijd-WW. lees verder
Crisis
Cynthia Ortega
In de media
Werkgelegenheid
Zorg, Welzijn & Sport

ChristenUnie pleit voor brede coalitie tegen gevolgen kredietcrisis

Eurosdinsdag 18 november 2008 16:58 De ChristenUnie pleit voor een brede coalitie van publieke en private organisaties die een gezamenlijk aanvalsplan op moeten stellen om de economie duurzaam en toekomstgericht in te richten. Kamerlid Cynthia Ortega-Martijn: ,,De problemen van de kredietcrisis moeten vanuit een integrale visie worden aangepakt." De ChristenUnie pleit voor een brede publiek-private coalitie, dat een aanvalsplan voor de krediet- en economische crisis opstelt. lees verder
Crisis
Cynthia Ortega