Over Ledenavond: vrede en recht tussen Israëli’s en Palestijnen

De situatie in het Midden-Oosten raakt ons diep in het hart. ChristenUnie-leden zijn persoonlijk betrokken, bidden om vrede en recht en denken ook na op welke wijze we ons als partij verhouden tot dit slepende conflict. Ook breder in de samenleving voelen veel mensen zich betrokken, en zien we maatschappelijke impact van ontwikkelingen in die regio.

Tijdens het laatste partijcongres is een voorstel van PerspectieF overgenomen om een besloten ledenbijeenkomst te organiseren. Het doel is om zorgen, ideeën en dromen voor vrede tussen Israëli's en Palestijnen met elkaar te kunnen delen.

Tijdens deze avond is er veel ruimte voor onderling gesprek tussen leden. Bestuursleden van het landelijk bestuur, leden van de Tweede Kamerfractie en medewerkers van het Wetenschappelijk Instituut zijn aanwezig om te luisteren wat leden mee willen geven aan de partij.

Praktisch:

• De bijeenkomst is op maandagavond 24 juni in de omgeving van Amersfoort.

• Inloop begint om 19.00 uur, de avond begint om 19.30 uur en we ronden af om 22.00 uur met daarna een kort moment voor een drankje

• Na aanmelding ontvangt u meer informatie over de locatie en logistiek.

• De bijeenkomst is besloten en alleen toegankelijk voor leden van de ChristenUnie en jongerenorganisatie PerspectieF.

Als u vragen over deze bijeenkomst heeft, kunt u mailen naar info@christenunie.nl

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs