Hulp nodig?
Onderstaand een stappenplan voor aanmelding:
Stap 1: Bijdrage bepalen / tickets kiezen
Bepaal of u een bijdrage wilt betalen. Zo ja, kies welk bedrag u wilt geven. Meld u meerdere deelnemers aan, kies dan het aantal tickets dat u wilt bestellen. Let op: het totaalbedrag dient u gelijk na aanmelding te betalen per iDEAL.
Stap 2: Aanmeldgegevens
Vul hier uw persoonlijke gegevens in en beantwoord vervolgens de gestelde vragen. Doe dit ook voor evt. andere deelnemers.
Stap 2: Aanvullende informatie
Geef hier eventuele opmerkingen door. Denk bijvoorbeeld aan dieetwensen.
Stap 4: Betaling
Vink hier 'iDEAL-betaling voor netwerkbijeenkomst' aan.
Stap 5: Registreer en betaal
Wanneer u op 'registreer en betaal' klikt, bevestigt u de aanmelding. Hierna wordt u doorverwezen naar de betaalomgeving. Daar kunt u de betaling van uw bijdrage doen. Wanneer u betaald heeft, is de aanmelding definitief.
Stap 6: Bevestiging in de mail
Als de betaling gedaan is, wordt u teruggeleid naar de aanmeldpagina. Hier krijgt u de melding dat de betaling verwerkt wordt. U zult snel een bevestiging ontvangen in de mail dat de aanmelding (en betaling) verwerkt is. Geen mail ontvangen? Mail dan naar netwerken@christenunie.nl