Koers

Roel Kuiper 2018 - Foto: Anne Paul Roukema
    Door Roel Kuiper op 10 september 2024 om 11:38

Hoop in ongenadige tijd

Vandaag presenteren wij als Commissie dit visiedocument met het oog op de koers van de ChristenUnie voor de komende jaren. Volgend jaar bestaat de ChristenUnie 25 jaar. Van die 25 jaar heeft de partij tien jaar gediend in coalitiekabinetten. Onvermijdelijk moet je je in je uitingen dan steeds verhouden tot staand kabinetsbeleid.

Lees meer over "Hoop in ongenadige tijd"

“Hier vind je ons politieke pamflet, dat als de ‘politieke bijsluiter’ dient bij het visiestuk van de Commissie Partijvisie. Elke week zie ik hele groepen tieners op de publieke tribune van de Tweede Kamer. Als zij ook de komende tijd weer op de publieke tribune van de Tweede Kamer gaan zitten, dan zullen ze daar de ChristenUnie in de oppositie zien. Dit pamflet probeert te verwoorden wat ze dan ongeveer van ons te horen zullen krijgen, dit is ons verhaal voor christelijk-sociale politiek anno 2024. Mijn hoop is dat je hier ook jouw eigen politieke idealen in vertolkt ziet en dat het je opnieuw enthousiasmeert om je in te zetten voor onze partij.”

Mirjam rond nieuw

Mirjam Bikker
Partijleider ChristenUnie

Download hier het pamflet

Ledenavonden

Op onderstaande data worden ledenavonden georganiseerd:

• Maandag 7 oktober

• Vrijdag 18 oktober

• Maandag 4 november

• Vrijdag 8 november

Tijdstip: van 20.00u tot 22.00u.

Klik hier om je aan te melden