Over Netwerkbijeenkomst Jeugd & Gezin

Thema: Een grote visie begint met lokale initiatieven!

Tijdens deze bijeenkomst ontmoeten de leden van het Themanetwerk Jeugd & Gezin en de leden van de Bestuurdersvereniging elkaar om elkaar te inspireren! Dat doen we met Rutger Hageraats (Bestuurder van het Nederlands Jeugdinstituut) als keynote spreker.

Zoals jullie weten hebben we aan de hand van alle input uit het Themanetwerk Jeugd & Gezin De Rode Draad opgesteld. Op 8 november bespreken we hoe de uitgangspunten van de Rode Draad tot uitdrukking komen in drie voorbeelden uit het lokale bestuur met een uitgesproken ChristenUnie kleur! De betrokken bestuurders en/of ambtenaren delen met ons hun initiatief en hoe het is ontstaan. In drie deelsessies praten we met elkaar door over hoe zulke initiatieven ook in de rest van Nederland werkelijkheid zouden kunnen worden.

Heeft u hart voor christelijk-sociaal jeugd- en gezinsbeleid? Op vrijdag 8 november tussen ca. 15:30 uur (inloop tot 16:00 uur) en 19:30 uur ontmoeten we u graag op Van Het Hoffstraat 34 in Nijkerk.

Bereikbaarheid locatie
Er is ruime parkeergelegenheid. Toch willen we u vragen om waar mogelijk met het duurzame openbaar vervoer te komen. Naast de locatie zit een bushalte.

Maaltijd

We worden voorzien van versgebakken pizza’s gebakken vanuit een foodtruck door jongeren van een project van Youth for Christ. De pizza’s zijn vegetarisch en met een vlees en visvariant. Als u specifieke dieetwensen heeft, stuur dan een mail naar jeugdengezin@christenunie.nl

Vrijwillige bijdrage
We vragen een vrijwillige bijdrage voor de onkosten van €17,50 per persoon om de koffie en de catering te bekostigen. Mocht u geen bijdrage kunnen betalen, dan bent u ook van harte welkom. Mocht u een hogere solidariteitsbijdrage willen doen, om de kosten te dekken en anderen in staat te stellen om zonder gift deel te nemen, dan stellen we dat op prijs.

Aanmelden niet (meer) mogelijk?
Er is beperkt plek. Mocht het maximaal aantal bezoekers al zijn bereikt, dan kunt u een mail sturen naar jeugdengezin@christenunie.nl o.v.v. ‘bijeenkomst 8 november’ om op de reservelijst te worden geplaatst.

De bijeenkomst is bedoeld voor leden van de ChristenUnie met kennis van de thema’s jeugd en gezin. Als u geen lid bent, maar graag wil komen, stuur dan een mail met uw overwegingen naar het kernteam via jeugdengezin@christenunie.nl dan bespreken we de mogelijkheden.

Hulp is welkom
Wilt u ons helpen bij de organisatie? Laat het ons weten! U kunt meehelpen door bijvoorbeeld te notuleren tijdens een deelsessie, te helpen bij het klaarzetten van stoelen of opruimen na afloop. De netwerken draaien op vrijwilligers en extra handen zijn zeer welkom. Laat het ons weten via: jeugdengezin@christenunie.nl of geef het aan in het opmerkingenveld bij aanmelding.

Log in om te zien welke tickets voor jou beschikbaar zijn.

Ja, ik wil inloggen

Prijzen