Over Bestuurdersdag 13 mei 2023

Deze Bestuurdersdag is dé ontmoetingsdag voor alle ChristenUnie-politici! Naast ontmoeting zal ook een mooi inhoudelijk programma aangeboden worden. Het thema van deze Bestuurdersdag is 'Er is leven na de groei'.

Paul Schenderling houdt een inspirerend betoog over het thema "Er is leven na de groei". Welke rol kan de ChristenUnie, kunnen wij, spelen in een streven naar een economie binnen de draagkracht van de aarde? Hoe zorgen we ervoor dat we de aarde en onszelf niet langer uitputten? Paul vertelt ons aan welke knoppen we kunnen draaien en welke beleidskeuzes we kunnen maken om hier invulling aan te geven. In een praktische uitwerking gaan we hiermee aan de slag.

Vervolgens worden verschillende invalshoeken en praktisch knelpunten besproken aan een gesprekstafel met Paul, een wethouder economie en een ondernemer, in interactie met jou.

Dit ochtendprogramma wordt afgesloten door Mirjam Bikker.

In de middag kun je een keuze maken uit 4 verschillende workshops.

Het programma en de inhoud van de workshops vind je op het tabblad 'Programma'.

Locatie

De Bestuurdersdag vindt plaats in Cultureel centrum de Rank in Soest. Dit is gevestigd in de oude Wilhelminakerk en op nog geen 10 minuten lopen van Station Soest Zuid.

Contact: paulinevonkeman@christenunie.nl of per telefoon: 033 - 422 69 69.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.