Programma van The Impact Factory 5 september 2020 (Regio Gouda)
Programma van Impact Factory 5 september 2020
Op zaterdag 5 september: | |
9:30 - 10:00 | Ontvangst met koffie |
10:00 - 11:00 | Opening vanuit de radiostudio |
11:00 - 12:20 | Workshop 1: Alles wat campagneleiders moeten weten |
Workshop 2: Het bereiken van nieuwe doelgroepen | |
Workshop 3: Wat moet je weten over (lokale) media? | |
Workshop 4: Aan de slag met de campagnethema's | |
12:20 - 13:05 | Lunch |
13:05 - 13:20 | In gesprek met Gert-Jan Segers vanuit de radiostudio |
13:20 - 14:35 | Workshop 4: Aan de slag met de campagnethema's |
Workshop 5: Verbinding met migranten(kerken) | |
Workshop 6: Het online bereiken van doelgroepen | |
Workshop 7: Organiseren van een aansprekende campagneactiviteit | |
14:35 - 15:00 | Vervolg programma vanuit de radiostudio |
-
Van 10:00 tot 11:00
Opening vanuit de radiostudio
Met als gast Sven Leeuwenstein: coach, spreker en aanjager van de bekende Global Leadership Summit bij stichting Opwekking. Zijn specialiteit is de impact van waardegedreven organisaties en leiders vergroten zodat Gods Koninkrijk meer zichtbaar wordt. Dit doet hij via eigentijdse campagnes en evenementen. En met inspiratie, kwetsbaarheid en een frisse blik moedigt Sven jou aan om dat ook te gaan doen! Op weg naar 7 zetels!
-
Van 11:00 tot 12:20
Workshop 1: Alles wat campagneleiders moeten weten
Hoe leid je een campagneteam, hoe betrek je bestuur en fractie, waar vind je vrijwilligers? Hoe organiseer je effectieve en frisse campagneactiviteiten die passen bij de landelijke thema's?
Alleen voor de lokale campagneleiders
-
Van 11:00 tot 12:20
Workshop 2: Het bereiken van nieuwe doelgroepen
Ga je je met je campagne richten op vertrouwde ChristenUnie-wijken of kun je het strategischer benaderen? Hoe en waar vind je nieuwe kiezer? Aan de slag met loake stembureaucijfers om een strategie te bepalen!
Voor besturen en bestuurders, leden campagneteam
-
Van 11:00 tot 12:20
Workshop 3: Wat moet je weten over (lokale) media?
Hoe kunnen lokale media jou helpen bij het verspreiden van de campagneboodschap? Hoe bouw je een relatie op waarin je elkaar wat gunt en waar je allebei winst uit haalt? Hoe maak je een persbericht en wat zijn de valkuilen?
Voor besturen en bestuurders, leden campagneteam
-
Van 11:00 tot 12:20
Workshop 4: Aan de slag met de campagnethema's
Hoe kun je de landelijke thema's verbinden aan lokale issues en hiermee lokaal de aandacht trekken? Hoe kun je in de regio of als lokale afdelingen gezamenlijk een campagnethema aankaarten, waardoor dit landelijke uitstraling krijgt?
Voor besturen en bestuurders, leden campagneteam
-
Van 13:20 tot 14:35
Workshop 4: Aan de slag met de campagnethema's
Hoe kun je de landelijke thema's verbinden aan lokale issues en hiermee lokaal de aandacht trekken? Hoe kun je in de regio of als lokale afdelingen gezamenlijk een campagnethema aankaarten waardoor dit landelijke uitstraling krijgt?
Voor besturen en bestuurders, leden campagneteam
-
Van 13:20 tot 14:35
Workshop 5: Verbinding met migranten(kerken)
Op veel plaatsen zijn grote groepen christenmigranten aanwezig die we nog niet goed kennen. Hoe kunnen we verbinding maken met deze groepen om te ontdekken wat we voor elkaar kunnen betekenen?
Voor besturen en bestuurders, leden campagneteam
-
Van 13:20 tot 14:35
Workshop 6: Het online bereiken van doelgroepen
Hoe laat ik mijn Facebook- of Instagrampagina groeien? Hoe maak ik een content plan en sluit ik aan bij de landelijke campagne? Hoe kan ik omgaan met de AVG, wat mag wel/niet?
Voor besturen en bestuurders, leden campagneteam en specialisten social media
-
Van 13:20 tot 14:35
Workshop 7: Organiseren van een aansprekende campagneactiviteit
De vorige campagne reikten we lintjes uit en prikten we afval van de straat. Welke spetterende campagneacties bedenk je deze keer om jouw speerpunten onder de aandacht te brengen? Hoe sluit je daarbij op een ludieke manier aan bij de politieke actualiteit?
Voor leden campagneteam
-
Van 14:35 tot 15:00
Vervolg programma vanuit de radiostudio
Vervolg programma vanuit de radiostudio met o.a. de campagnevideo.